Furens quid femina possit?





'' Furens quid femina possit "- do czego zdolna jest szalona kobieta.

Piszesz mi w liście, że kiedy pada
Postać dostrzegasz za oknem
Nie wiesz, czy żyw on, czy zjawa
Nakładasz na głowę kołdrę

Piszesz, że mam przyjechać
Bo przecież się na tym znam
Że może to jakiś poeta
Szuka natchnienia u bram

Mówisz, że wszystko już było
A zjawa to może wspomnienie
Tego co nas łączyło
Zanim przyszły złe cienie

Prosisz o radę i wiersze
Że może bym coś napisał
O tym, że w Twojej głowie
Choroba, depresja i cisza

Marudzisz, że jak zwykle, mnie nie ma
Kiedy potrzebny Ci jestem
Że moje życie to breja
Że nietrzeźwość jest mym królestwem

I wysyłasz mi kolejne wezwanie
Na piąty odwyk w tym roku
Sama dobrze wiesz Kochanie
Że najlepiej czuję się w mroku

Więc odpisuje Ci krótkim wierszem
Przyjeżdżam, czekaj, pomogę
Chociaż wiesz, że do końca nie chcę
Wchodzić Ci znowu w drogę.

TOP 10